Η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Σύρου ‘Βαρδάκειο & Πρώιο’ ανακοινώνει την τροποποίηση της διαδικασίας που κλείνουν ραντεβού οι πολίτες στα Τακτικά και Απογευματινά Εξωτερικά Ιατρεία (Ολοήμερη Λειτουργία), ως ακολούθως:

  1. Η Γραμματεία Εξωτερικών Ιατρείων θα δέχεται τηλεφωνικές κλήσεις για ραντεβού στο 22813 60 523, Δευτέρα-Παρασκευή και ώρες 08.00 – 15.00. Εναλλακτικά, με αποστολή e-mail στη διεύθυνση gei@vardakeio.gov.gr
  2. Η Γραμματεία Ακτινολογικού θα δέχεται τηλεφωνικές κλήσεις για ραντεβού στο 22813 60 543, Δευτέρα-Παρασκευή και ώρες 10.00 – 12.00. Εναλλακτικά, με αποστολή e-mail στη διεύθυνση gei@vardakeio.gov.gr.

Στο πλαίσιο εφαρμογής μέτρων κατά της διασποράς της νόσου COVID-19 συνίσταται η αποφυγή της επίσκεψης στο Νοσοκομείο για ορισμό ραντεβού στη Γραμματεία Εξωτερικών Ιατρείων.

 

Τονίζεται ότι από 1.11.2021, βάσει οδηγιών του Υπουργείου Υγείας, ισχύουν τα εξής:

  1. Οι συνοδοί ασθενών στα Τακτικά ή Απογευματινά Εξωτερικά Ιατρεία, οι οποίοι είναι μη εμβολιασμένοι ή μη νοσήσαντες, υπόκεινται σε rapid test εντός 48 ωρών προ της εισόδου τους στο Νοσοκομείο. Ο εν λόγω έλεγχος με rapid test δεν πραγματοποιείται στο Νοσοκομείο.
  2. Απαγορεύεται η είσοδος στο Νοσοκομείο συνοδών που έχουν συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη του αναπνευστικού συστήματος.
  3. Οι συνοδοί φορούν υποχρεωτικά μάσκα προστασίας καθ’ όλη την χρονική διάρκεια παραμονής τους στο Νοσοκομείο και τηρούν όλα τα μέτρα ατομικής υγιεινής.
  4. Ο σχετικός έλεγχος των πιστοποιητικών εμβολιασμού, πιστοποιητικών νόσησης και των εργαστηριακών ελέγχων θα γίνεται κατά την είσοδο των συνοδών στο Νοσοκομείο αλλά και κατά την άφιξη τους στα Εξωτερικά Ιατρεία.

 

Γενικές Πληροφορίες

  • Η επίσκεψη μικρών παιδιών πρέπει να αποφεύγεται και όταν αυτή είναι αναγκαία τα παιδιά να βρίσκονται πάντοτε υπό τον έλεγχο των μεγάλων.
  • Η μακρόχρονη παραμονή σου στον θάλαμο του Νοσοκομείου εμποδίζει τον ύπνο και την ξεκούραση των ασθενών.
  • Σε όλους τους χώρους του Νοσοκομείου το κάπνισμα απαγορεύεται αυστηρά.
  • Η μεταφορά φαγητών – ποτών και άλλων ειδών διατροφής στους ασθενείς δεν επιτρέπεται, γιατί μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στην υγεία τους, καθ’ όσον ακολουθούν ειδικό διαιτολόγιο και ειδική φαρμακευτική αγωγή.
  • Η ρύπανση των διαφόρων χώρων του Νοσοκομείου με χαρτιά, κουτιά κλπ, που εγκαταλείπονται άτακτα μπορεί να δημιουργήσει πρόσθετες λοιμώξεις επικίνδυνες όχι μόνο για τους ασθενείς και τους εργαζόμενους σε αυτό, αλλά και για σένα τον ίδιο, που έρχεσαι να επισκεφθείς και να ρωτήσεις για την πορεία της υγείας των αγαπημένων σου προσώπων.
  • Η επέμβαση γενικώς στις εγκαταστάσεις του Νοσοκομείου, (τεχνολογικό – ξενοδοχειακό εξοπλισμό) και η κακή χρήση τους, πέραν του ότι επιβαρύνει σημαντικά τον προϋπολογισμό του, αφού η δαπάνη αγοράς και συντήρησης τους είναι μεγάλη, μπορεί να αποβεί σε βάρος και του ιδίου του ασθενούς.
  • Η συνεργασία σου με όλο το προσωπικό και η υπακοή σου στις υποδείξεις των αρμοδίων οργάνων, βοηθά όχι μόνο στην καλύτερη εκτέλεση της εργασίας αυτών, αλλά τους δίνεις και τη δυνατότητα να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο στην θεραπεία των ασθενών.
  • Η εισαγωγή στο Νοσοκομείο, ξεκινά από τα Εξωτερικά Ιατρεία στα οποία εκδίδεται από τον υπεύθυνο Ιατρό το έντυπο εισιτήριο εις διπλούν. Το ένα αντίγραφο προσκομίζεται στο Γραφείο Κίνησης και το άλλο παραδίδεται στην προϊσταμένη του Τμήματος.
  • Ο ασθενής και οι συνοδοί του πρέπει να γνωρίζουν ότι το προσωπικό του Νοσοκομείου δεν δέχεται οποιασδήποτε μορφής φιλοδωρήματα δεδομένου ότι η παροχή υπηρεσιών υγείας αποτελεί υποχρέωση της πολιτείας και καθήκον του λειτουργού που τις παρέχει, ο οποίος και αμείβεται για αυτό.
  • Κάθε προσπάθεια για φιλοδώρημα συνιστά αδίκημα και διώκεται και αυτός που προσπαθεί να φιλοδωρήσει αλλά και αυτός που αποδέχεται το φιλοδώρημα.
  • Η χρήση τηλεόρασης, ραδιοφώνου και κινητού τηλεφώνου στο θάλαμο επιτρέπεται εφόσον υπάρχει έγκριση του Δ/ντού της Κλινικής και σύμφωνη γνώμη όλων των νοσηλευομένων του θαλάμου.
  • Στο τέλος της νοσηλείας, παραδίδεται το έντυπο εξιτήριο, εις διπλούν, από την Προϊσταμένη του Τμήματος, στον ασθενή ή τον συνοδό, το οποίο προσκομίζει στο Γραφείο Κίνησης Ασθενών, προς θεώρηση και λογιστική τακτοποίηση και κατόπιν, το θεωρημένο αντίγραφο εξιτηρίου, προσκομίζεται και επιδεικνύεται στην Προϊσταμένη του Τμήματος.
  • Στο ισόγειο εξωτερικά του κτιρίου του Νοσοκομείου λειτουργεί κυλικείο για τους επισκέπτες.